
چرا برای چند نمونه اینفوگرافیک، موشن گرافی را انتخاب کنید؟
با تیم ما، شما چند نمونه اینفوگرافیک دریافت میکنید:
- راهکارهای سفارشی: چند نمونه اینفوگرافیک را برای مطابقت با برند و پیام شما سفارشی میکنیم.
- طراحان متخصص: تیم ماهر ما میداند چگونه دادهها را از نظر بصری جذاب کند.
- تحویل سریع: طرحهای باکیفیت را به موقع و بدون افت کیفیت دریافت کنید.
- جلوههای بصری جذاب: اینفوگرافیکهایی که توجه را جلب کرده و مشارکت را افزایش میدهند.
اینفوگرافیکهای زنده و آموزنده توسط موشن گرافی
آمادهاید دادههای خود را زنده کنید؟ خدمات طراحی اینفوگرافیک سفارشی ما به شما کمک میکند اطلاعات پیچیده را به شیوهای بصری جذاب منتقل کنید. بگذارید چند نمونه اینفوگرافیک های منحصر به فردی بسازیم که با مخاطبان شما ارتباط برقرار کنند!
همین امروز شروع کنید!
اینفوگرافیکهای تجاری راهی عالی برای ارائه حجم زیادی از اطلاعات به شیوهای بصری جذاب هستند. شما میتوانید یک فرآیند گام به گام را نشان دهید، یافتههای یک مطالعه اخیر را برجسته کنید، یا حتی محتوای خود را در پینترست و لینکدین تبلیغ کنید تا منابع ترافیک برای وبسایت خود ایجاد کنید.
کاربران اینترنت ترجیح میدهند اطلاعات را به صورت بصری (تصاویر، ویدئوها، اینفوگرافیکها، گیفها و غیره) به جای متن مصرف کنند. در اینجا یک آمار جالب وجود دارد: خوانندگان 30 برابر بیشتر احتمال دارد یک اینفوگرافیک را بخوانند تا یک مقاله نوشته شده.
حتی کسبوکارها نیز اینفوگرافیکها را جدی گرفتهاند، زیرا 60 درصد از آنها قبلاً اینفوگرافیکهای تجاری را منتشر میکنند. محبوبیت عبارت “چگونه اینفوگرافیک بسازیم” گواه واضح این موضوع است.
ما لیستی از برخی از بهترین چند نمونه اینفوگرافیک تجاری را گردآوری کردهایم که میتوانید از آنها الهام بگیرید و شروع به ساخت اینفوگرافیکهای خود کنید. پس، بیایید شروع کنیم.
لیست چند نمونه اینفوگرافیک
اینفوگرافیکهای تجاری باید در یک زمینه خاص استفاده شوند. شما باید بدانید که از طریق یک اینفوگرافیک تجاری چه چیزی را میخواهید منتقل کنید. آیا قصد توضیح یک فرآیند را دارید، یا میخواهید یافتههای یک نظرسنجی داخلی یا چیز دیگری را ارائه دهید؟
در اینجا برخی از بهترین چند نمونه اینفوگرافیک را که بهترینها در کسبوکار انجام میدهند و شما هم میتوانید انجام دهید، آوردهایم:
1. اسپات کافه هنجارهای منوی سنتی را متحول میکند

اینفوگرافیکها همیشه نیازی به نمودارها و گرافها ندارند؛ آنها میتوانند با تصاویر دستکش مانند کاری که اسپات کافه با منوی خود انجام داده است، شخصیسازی شوند.
اسپات کافه به طرز درخشانی از اینفوگرافیکها برای نشان دادن ظاهر غذا استفاده میکند. وقتی مشتریان آیتم غذایی را که سفارش میدهند میبینند، تشویق میشوند بیشتر سفارش دهند. این منو از متن واضح در عناصر گرافیکی برای توضیحات و برچسبهای قیمت استفاده میکند تا تعادل بصری را با نمودارها حفظ کند.
⭐ چه چیزی را در مورد این اینفوگرافیک دوست داریم؟
- این چند نمونه اینفوگرافیک دوستانه و دلپذیر است و به تجربه مشتری میافزاید.
- سایههای قهوهای و سفید مایل به کرم، یکپارچگی را در سراسر اینفوگرافیک حفظ میکنند و مشتری را گیج نمیکنند.
- نمودارهای دستکشیده حسی شخصی به منو اضافه میکنند که برای یک کسبوکار غذایی ضروری است.
منوهای قدیمی کسلکننده به نظر میرسند و چیزی به تجربه مشتری اضافه نمیکنند؛ به همین دلیل است که باید به شرکت طراحی چاپی خود بگویید که یک منوی مدرن با تصاویر، ایلاستریشنها و فونتهای پررنگ و قابل مشاهده مانند این را طراحی کند.
2. یونیسف نحوه بصری سازی دادهها با نمودارها و گرافها را نشان میدهد

گاهی اوقات، یونیسف گزارشهایی درباره عوامل مؤثر بر کودکان و حقوق آنها منتشر میکند. در این گزارش، این سازمان با کمک تصاویر و گرافها، ناتوانی والدین در انجام مسئولیتهای خانوادگی به دلیل ساعات کاری طولانی را نشان میدهد.
اینفوگرافیک متن را به حداقل میرساند و از پرچمها به عنوان نقاط برای نشان دادن کشورهای مورد بررسی استفاده میکند. با یک نگاه سریع، میتوانید تمام اطلاعات مفیدی را که این اینفوگرافیک میخواهد منتقل کند، درک کنید.
⭐ چه چیزی را در مورد این اینفوگرافیک دوست داریم؟
- اینفوگرافیک رنگهای متناسب با برند را برای حفظ یکپارچگی برند انتخاب میکند.
- طراحی اطلاعات عمدتاً شامل نمودارها، گرافها و اعداد است؛ این اینفوگرافیک به شما میگوید چگونه این کار را به درستی انجام دهید.
- استفاده از مقیاس برای نشان دادن اینکه چگونه مردم زندگی خود را بین کار و خانواده متعادل میکنند، با مخاطب هدف گزارش ارتباط برقرار میکند.
گرافهای ساده، تصاویر رنگارنگ و متن حداقل به شما کمک میکنند تا یکپارچگی طراحی را حفظ کنید. این ترکیبی عالی برای طرحهای کاربرمحور مانند اینفوگرافیکهای تجاری است.
3. DesignMantic از پالت رنگی برای ارائه انتخابها استفاده میکند

چند نمونه اینفوگرافیک تجاری میتواند برای نمایش گزینههای متعدد استفاده شود؛ با این حال، با گیج کردن خواننده، به سرعت میتوانید آن را خراب کنید. به همین دلیل است که DesignMantic به ما نشان میدهد چگونه از یک پالت رنگی برای سازماندهی و ارائه حجم زیادی از اطلاعات به شیوهای بصری جذاب استفاده کنیم.
⭐ چه چیزی را در مورد این اینفوگرافیک دوست داریم؟
- اینفوگرافیکهای رنگارنگ برای کسبوکارها، عامل توقف اسکرول هستند و تعامل مخاطب را افزایش میدهند.
- چنین اینفوگرافیکهای تجاری مبتنی بر پالت رنگی به راحتی قابل تکرار هستند و به حفظ یکپارچگی برند بدون تلاش زیاد کمک میکنند.
شما میتوانید الگوهایی از چنین اینفوگرافیکهای مبتنی بر پالت رنگی را برای نمایش موجودی فروشگاه خود، ارائه خدمات و حتی خلاصهنویسی پستهای وبلاگ خود ایجاد کنید.
4. یک فرآیند گام به گام را مانند Instamojo نشان دهید

چند نمونه اینفوگرافیک تجاری به تنهایی برای خلاصهسازی یک پست وبلاگ 3000 کلمهای کافی است و Instamojo به شما نشان میدهد که چگونه این کار را انجام دهید. تصاویر کاملاً مکمل فرآیند هستند و جدول زمانی توالیای را که خواننده باید دنبال کند، تعیین میکند.
⭐ چه چیزی را در مورد این اینفوگرافیک دوست داریم؟
- این به طور کامل مراحل لازم را بدون اینکه شما را با متن زیاد یا اطلاعات دیگر گیج کند، خلاصه میکند.
- طراحی یک اینفوگرافیک تجاری بخشی از طراحی بازاریابی است و چنین اینفوگرافیکهایی برای بازاریابی رسانههای اجتماعی در پلتفرمهایی مانند لینکدین و پینترست عالی هستند.
شما میتوانید از چنین اینفوگرافیکهای مبتنی بر فلوچارت برای خلاصهسازی یک فرآیند یا نمایش سفر مشتری استفاده کنید. حتی میتوانید مقالات “چگونه” خود را برای داستانسرایی بصری خلاصه کنید.
5. آن را تعاملی کنید همانطور که بیتلز انجام میدهد

اینفوگرافیکهای تجاری نیازی به تخت بودن ندارند. آنها میتوانند تعاملی باشند، مانند این مورد که توسط DuelingData طراحی شده و بزرگترین آهنگهای موفق بیتلز را به شما میگوید. این به شما امکان میدهد دادهها را بر اساس معیارهای انتخابی خود تغییر دهید – همه آهنگها، 100 آهنگ برتر و آهنگهای شماره 1.
⭐ چه چیزی را در مورد این اینفوگرافیک دوست داریم؟
- افزودن عناصر تعاملی مانند منوهای کشویی، گیفهای قابل پخش و انتخاب رنگ، تعامل مخاطب را افزایش میدهد.
- ترکیب رنگهای مختلف، نتهای موسیقی، طراحی شاخهمانند و لوگوهایی که اعضای گروه را نشان میدهند، اینفوگرافیک را زنده میکنند.
شما میتوانید از چنین عناصر تجاری تعاملی برای بهبود تجربه UI/UX وبسایت خود یا نمایش آمارهایی که کاربران میتوانند بر اساس نیازهای خود سفارشی کنند، استفاده کنید. ا
6. USC اعداد را به شیوهای غیرکسلکننده به اشتراک میگذارد

دانشگاه کالیفرنیای جنوبی (USC) جمعیت هزارهای ایالات متحده را تحلیل کرد و به کسبوکارها کمک کرد تا روانشناسی آنها را درک کنند و نحوه بازاریابی برای آنها را بیاموزند. نتایج نظرسنجی در یک اینفوگرافیک رنگارنگ با اعداد، نمودارها، نمودارهای میلهای و تصاویر شخصیسازی شده ارائه شد.
⭐ چه چیزی را در مورد این اینفوگرافیک دوست داریم؟
- نمایش آمار همیشه با خطر گیج کردن خوانندگان همراه است، اما USC این کار را به بهترین نحو با رنگهای آرام، تصاویر سفارشی و فونتهای با اندازههای مختلف انجام میدهد.
- لمسهای کوچک مانند جوانی که از کلمه MILLENNIALS بیرون میآید، کمی سرگرمی به موضوعی نسبتاً جدی اضافه میکند.
اگر یک آژانس بازاریابی هستید، میتوانید چنین اینفوگرافیکهایی را برای ارائه اطلاعات ارزشمند به مخاطبان خود در پلتفرمهای رسانههای اجتماعی ایجاد کنید.
7. Office Timeline نحوه فشردهسازی تاریخ را نشان میدهد

یکی از رایجترین اینفوگرافیکهای تجاری که همیشه خواهید دید، اینفوگرافیک جدول زمانی است. اینفوگرافیک سعی میکند تاریخچه یک شرکت، یک محصول، یک شخص یا یک رویداد را به صورت فشرده نشان دهد.
به عنوان مثال، این اینفوگرافیک که توسط Office Timeline طراحی شده است، تاریخچه محصول محبوب اپل، آیفون، را از زمان عرضه تا جدیدترین نسخه آن نشان میدهد.
⭐ چه چیزی را در مورد این اینفوگرافیک دوست داریم؟
- پایبندی به یک رنگ یا سایههای یک رنگ در اینفوگرافیکهای جدول زمانی مهم است و این اینفوگرافیک این کار را به بهترین نحو انجام میدهد.
- متن حداقل (فقط نام نسخه و تاریخ عرضه) به خواننده اجازه میدهد بیشتر روی جدول زمانی تمرکز کند.
به عنوان یک کسبوکار، میتوانید از چنین اینفوگرافیکهای جدول زمانی برای بصریسازی دادهها در پاورپوینت برای نشان دادن پشتوانه یک محصول یا یک رویداد استفاده کنید. به این ترتیب، میتوانید نقاط عطفی را که به دست آوردهاید یا قصد دارید به دست آورید، نمایش دهید.
8. Firefighters Community نحوه به اشتراک گذاشتن نکات و ایدهها به روشی منحصر به فرد را نشان میدهد

اگر لیستی برای به اشتراک گذاشتن با مخاطبان خود دارید، یک اینفوگرافیک لیستمحور جایگزین عالی برای نوشتن یک لیست 4000 کلمهای است. در این اینفوگرافیک، Firefighter Community Credit Union دوازده نکته را برای خریداران خانه برای اولین بار به اشتراک میگذارد.
⭐ چه چیزی را در مورد این اینفوگرافیک دوست داریم؟
- این چند نمونه اینفوگرافیک با حبابهای جداگانه برای هر نکته، مصرف اطلاعات را آسان میکند.
- تصاویر و آیکونهای رنگارنگ کمی شادابی به اینفوگرافیک اضافه میکنند.
- فاصله بین حبابها و کنتراست رنگی برای چشم راحت به نظر میرسد.
شما میتوانید چنین اینفوگرافیکهای مبتنی بر لیست را برای به اشتراک گذاشتن نکات، ایدهها، اشتباهات قابل اجتناب و راهحلها ایجاد کنید. از طرف دیگر، لیست خود را در یک اینفوگرافیک مانند این خلاصه کرده و برای جذب اولیه در پلتفرمهای رسانههای اجتماعی به اشتراک بگذارید.
ما لیستی از برخی از بهترین آژانسهای تصویرسازی را تهیه کردهایم که میتوانند تصاویر سفارشی شگفتانگیزی را برای اینفوگرافیک تجاری شما ایجاد کنند.
9. Leverage پلتفرمهای محبوب رسانههای اجتماعی را مقایسه میکند

اینفوگرافیکهای مقایسهای به شما کمک میکنند دو یا چند پارامتر را در مقابل یکدیگر قرار دهید. در این اینفوگرافیک، Leverage محبوبترین پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در سال 2022 را مقایسه میکند. آنها از رنگهای متناسب با برند و فونتهای یکسان برای ایجاد تمایز بدون ایجاد آشفتگی استفاده میکنند.
⭐ چه چیزی را در مورد این اینفوگرافیک دوست داریم؟
- هنگام مقایسه، باید از یک رنگ برای یک پارامتر استفاده کنید. این به ایجاد تمایز واضح کمک میکند، همانطور که در این اینفوگرافیک میبینید.
- Leverage در اندازه فونتها ثابت میماند و فقط آنچه ضروری است را ذکر میکند.
- افزودن برخی تصاویر (لوگو، نقشه، افراد و غیره) به حفظ توجه کاربر کمک میکند.
شما میتوانید از این چند نمونه اینفوگرافیک، مقایسهای برای مقایسه معیارهای کلیدی، پلتفرمها، افراد، شرکتها و دورهها (Q1 در مقابل Q2) استفاده کنید.
10. Semrush نحوه عملکرد یک قیف بازاریابی را توضیح میدهد

به نظر ما، Semrush یکی از بهترینها در زمینه ایجاد اینفوگرافیکهای ویرایشی است. آنها هر ساله گزارشهای بازاریابی آنلاین خود را منتشر میکنند که شامل اینفوگرافیکهای توضیحی شگفتانگیزی است که به شما کمک میکند اطلاعات پیچیده را در چند ثانیه درک کنید.
⭐ چه چیزی را در مورد این اینفوگرافیک دوست داریم؟
- جریان یک قیف بازاریابی را به سادهترین شکل توضیح میدهد.
- آیکونها به افراد کمک میکنند با نمودار ارتباط برقرار کنند و فلشها به آنها کمک میکنند جهت قیف را درک کنند.
- Semrush فقط نام مرحله قیف را ذکر میکند و سادگی را حفظ میکند.
اگر در وبسایت خود پستهای وبلاگ اطلاعاتی مینویسید، میتوانید از چنین اینفوگرافیکهای اطلاعاتی برای تکمیل پست وبلاگ و تعامل بهتر با مخاطبان خود استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که سبک طراحی گرافیک خود را در اینفوگرافیکها ادغام میکنید.
قدرت داستانسرایی بصری را آزاد کنید
میخواهید مخاطبان خود را مجذوب کنید؟ اینفوگرافیکها و تصاویر سفارشی ما برای گفتن داستان شما به صورت بصری طراحی شدهاند و درک اطلاعات پیچیده را آسان میکنند. بگذارید به شما کمک کنیم جلوههای بصری تأثیرگذاری ایجاد کنید که با مخاطبان شما ارتباط برقرار کنند!
همین حالا تماس بگیرید!
11. CB Insights نحوه ترکیب جغرافیا در اینفوگرافیکهای شما را نشان میدهد

اگر میخواهید دادههایی را که منطقه جغرافیایی گستردهای را پوشش میدهند، نشان دهید، CB Insights به شما نشان میدهد که چگونه این کار را به درستی انجام دهید. از رنگهای زنده و یک سیستم رنگی مبتنی بر مقیاس برای ایجاد یک تصویر واضح از آنچه میخواهید نشان دهید، استفاده کنید.
⭐ چه چیزی را در مورد اینفوگرافیک دوست داریم؟
- سیستم مبتنی بر مقیاس، حسی از یکپارچگی به این اینفوگرافیک تجاری اضافه میکند.
- افزودن لوگوهای شرکتها قطعاً توجه را جلب میکند.
کسبوکارها میتوانند از چنین اینفوگرافیکهای مبتنی بر نقشه برای تحلیل بازار، برنامهریزی منطقه فروش، بینشهای رفتار مصرفکننده، ارزیابی ریسک و حتی ردیابی عملکرد استفاده کنند
تأثیر یک اینفوگرافیک تجاری به درستی ساخته شده
اینفوگرافیکهای با کیفیت تأثیر مثبتی بر کسبوکارها دارند. آنها ارتباط و تعامل را افزایش میدهند. با کاهش دامنه توجه، اینفوگرافیکها نقش کلیدی در بازاریابی محتوا ایفا میکنند. آنها اطلاعات زیادی را در یک نگاه سریع ارائه میدهند.
در اینجا نحوه کمک اینفوگرافیکهای تجاری خوب آورده شده است:
- تعامل بیشتر: مردم اینفوگرافیکها را سه برابر بیشتر از سایر محتواها در رسانههای اجتماعی لایک و به اشتراک میگذارند. این منجر به افزایش دید برند و تعامل میشود. Search Logistics میگوید پستهایی با اینفوگرافیک 650% بیشتر از پستهای بدون آن تعامل دریافت میکنند.
- بهبود حفظ اطلاعات: اینفوگرافیکها به مردم کمک میکنند اطلاعات را بهتر به خاطر بسپارند. Visme گزارش میدهد که خوانندگان میتوانند 65% از اطلاعات را زمانی که با یک تصویر مرتبط همراه باشد، حفظ کنند.
- نرخ مطالعه بالاتر: مردم 30 برابر بیشتر احتمال دارد اینفوگرافیکها را از ابتدا تا انتها بخوانند در مقایسه با مقالات معمولی. این به شرکتها فرصتهای بیشتری برای انتقال مؤثر پیام خود و ایجاد یک رابطه قوی با مخاطبان میدهد.
- افزایش ترافیک: میتوانید اینفوگرافیکها را برای استفاده در پلتفرمهای مختلف رسانههای اجتماعی تطبیق دهید، که به شما کمک میکند راههای متعددی برای جذب بازدیدکننده به وبسایت خود ایجاد کنید. افزودن اینفوگرافیکها میتواند ترافیک وبسایت را تا 12% افزایش دهد، که برای جذب مشتریان بالقوه و افزایش فروش کلیدی است.
- یادگیری بهتر: اینفوگرافیکها نتایج یادگیری را تا 400% افزایش میدهند، که آنها را برای محتوای آموزشی و مواد آموزشی عالی میکند.
یک کسبوکار به طراحی گرافیک نیاز دارد، نه فقط برای جلوههای بصری خوب بلکه برای یک برنامه هوشمندانه برای ارتباط با مخاطبان خود.
به همین دلیل است که کمی هزینه کردن برای اینفوگرافیکهای خوب ساخته شده، علاقه کاربر را افزایش میدهد، به مردم کمک میکند اطلاعات را بهتر به خاطر بسپارند و ترافیک بیشتری را به ارمغان میآورد. این عوامل اینفوگرافیکها را به بخشی کلیدی از هر برنامه بازاریابی تبدیل میکنند.

مزایای سفارش خدمات طراحی اینفوگرافیک از آژانس
آژانسهای طراحی گرافیک بر ساخت محتوای بصری تمرکز میکنند که ایدههای پیچیده را به وضوح و به طور مؤثر توضیح میدهد.
این شرکتها طراحان و برنامهریزان با استعدادی را استخدام میکنند که مواد مختلفی از جمله لوگو، وبسایت و چند نمونه اینفوگرافیک را ایجاد میکنند، که همه برای مطابقت با نیازهای خاص کسبوکار و اهداف برند ساخته شدهاند.
- کیفیت حرفهای: شرکتهای طراحی، طرحهای درجه یک را ارائه میدهند که تصویر برند شما را ارتقا میدهند. طراحان با استعداد اطمینان حاصل میکنند که اینفوگرافیکها خوب به نظر میرسند و با سبک برند شما مطابقت دارند.
- تخصص در بصریسازی داده: طراحان گرافیک و شرکتهای طراحی در تبدیل دادههای پیچیده به جلوههای بصری آسانفهم عالی هستند. این به مخاطبان شما کمک میکند نکات کلیدی را درک کنند، که منجر به حفظ و تعامل بهتر میشود.
- سفارشیسازی: خدمات طراحی اینفوگرافیک، راهکارهایی را ارائه میدهند که متناسب با پیام منحصر به فرد و نیازهای برند شما هستند. این تضمین میکند که محصول نهایی با مخاطبان هدف شما ارتباط برقرار کند.
- صرفهجویی در زمان: هنگامی که طراحی اینفوگرافیک را برونسپاری میکنید، تیم شما میتواند بر روی وظایف اصلی کسبوکار تمرکز کند در حالی که متخصصان طراحی کار خلاقانه را انجام میدهند. این میتواند تحویل را تسریع بخشد و بازگشت سرمایه شما را از بازاریابی افزایش دهد.
اینفوگرافیکهای سفارشی برای کسبوکار شما از کارشناسان موشن گرافی
موشن گرافی، خدمات تخصصی طراحی اینفوگرافیک و تصویرسازی سفارشی را ارائه میدهد. این شامل ایجاد تصاویر سفارشی، آیکونها، اینفوگرافیکها، فلوچارتها و جدولهای زمانی، بصریسازی داده و استوریبردها میشود.
متخصصان طراحی اینفوگرافیک ما به شما کمک میکنند اطلاعات را ساده کنید و به طور مؤثر با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. ما با بیش از 400 شرکت با رشد بالا همکاری کردهایم. در اینجا چند نمونه آورده شده است: [اگر تصاویری وجود داشت، اینجا باید لینک یا توضیح داده میشدند.]